Un eveniment reușit - Atelierul “Gestionarea produselor și campania de marketing pentru produse financiare noi"
În 14 noiembrie 2024, Asociația pentru Microfinanțare ( AMF ) a găzduit un seminar special ca parte a Campaniei Zilelor Europene de Microfinanțare ( EMD ), care a marcat anul acest 10 ani de activitate sub titlul “ Modificarea Povestirii – Sprijinire a Comunităților Locale pentru a genera un Impact Global “ .
📍 Atelierul a avut loc într-un format hibrid care îmbină participarea în locul fizic la sediul BT STUP din București cu participarea online pentru a permite accesul unui public extins.
În timpul evenimentului desfășurat între 10 și 13 orele participanții au discutat strategii inovatoare pentru proiectarea de produse financiare și campanii de marketing și au avut oportunitatea să interacționeze cu specialişti din domeniul respectiv şi să împărtăşească ideile lor valoroase.
Vă mulțumim tuturor celor care au participat la eveniment și au contribuit cu energie și implicare!
Mai jos, câteva instantanee surprinse în timpul workshop-ului: