Managementul Canalului de Vânzări - cele mai bune practici de a ajunge la clienții vizați offline, traditional
În cadrul programului Social Inclusive Finance Technical Assistance (SIFTA), Asociația de Microfinanțare din România (https://www.microfin.ro) în parteneriat cu Microfinance Centre (https://www.mfc.org.pl), cu aportul Kooperativa 2.0 (www.kooperativa.ro), a organizat în data de 20 Iulie 2023, la ROMCOM BUSINESS CENTER (https://www.romcom.ro) cursul în format hibrid (on-line & off-line) cu tema: “Managementul Canalului de Vânzări – cele mai bune practici de a ajunge la clienții vizați offline, traditional”. Cursul a fost susținut de Robert Nicolae Feraru, Managing Partner & Social Media Expert, specialist în jurnalism și științele comunicării cu experiență vastă în realizarea și optimizarea strategiilor de comunicare, monitorizarea competitorilor și managementul comunităților.
În cadrul prezentării au fost abordate atât componente definitorii privind marketingul relației organizație-client cât și elemente de strategie privind definirea brandului și ale valorilor sale. Pe parcursul evenimentului, variatele subiecte abordate au fost susținute prin exemple din viața reală, fiecare dintre participanți identificându-se de nenumărate ori în situațiile enumerate, fie în postură de client, fie în postură de furnizori de servicii.
Mulțumim participanților la curs pentru colaborare și entuziasm și ne bucurăm că am avut posibilitatea să aducem la îndemâna membrilor AMF informații noi, utile, prezentate într-un stil carismatic și ușor de asimilat.